Studenti marketingu spolupracovali s Pilsner Urquell

Studenti marketingu měli možnost navrhnout in-store komunikační kampaň pro společnost Pilsner Urquell a prezentovat ji před vedením této společnosti. Jak to celé dopadlo, se dozvíte v tomto článku.  

Soutěž se uskutečnila v rámci předmětu Marketingová komunikace, který navštěvují studenti bakalářského studia oboru Marketingová komunikace a studenti navazujícího magisterského studia oboru Marketing a obchod. Jednou z podmínek získání zápočtu byl praktický úkol, a to vymyslet komunikační in-store kampaň pro nové limonády Birell společnosti Pilsner Urquell.

Zadáním tohoto projektu bylo navrhnout komunikační kampaň pro zmíněné limonády, která bude probíhat na prodejnách u vybraných obchodních partnerů. Návrh měl obsahovat koncept POSM materiálů včetně jejich umístění přímo v obchodní jednotce. Studenti se také měli zamyslet nad zvýšením zážitku z nakupování nealkoholických nápojů a jak více zapojit mobilní telefon a další moderní technologie do nakupování. K tomu všemu dostali přidělený rozpočet ve výši 6 000 000 Kč, který mohli investovat do jednotlivých částí kampaně.

Následně devět nejlepších týmů prezentovalo 6. 5. 2020 svůj projekt přímo před managementem společnosti Pilsner Urquell. Bohužel v rámci vládních opatření se veškeré prezentace musely konat online formou prostřednictvím Microsoft Teams. I přesto se studenti snažili ze sebe dostat maximum, což management Prazdroje mnohokrát ocenil a většinu nápadů pro svou originalitu a aplikovatelnost v praxi vyzdvihoval. Studenti měli v průběhu 10 minut sdělit vše o své kampani a seznámit porotu se svými myšlenkami. Dalších 5 minut bylo vyhrazeno pro management a jejich zpětnou vazbu k dané prezentaci a hodnocení. Vedení Prazdroje pokládalo studentům také mnoho otázek týkajících se například spolupráce v týmu.

Nejvíce management společnosti Pilsner Urquell oslovil projekt studentů prvního ročníku bakalářského studia (Vlasta Klosová, Darina Foltová, Kristýna Červenková, Karolína Špačková a Gabriela Košťálová), kteří přišli s přírodně orientovaným konceptem. Jejich snaha a vítězství v rámci tohoto úkolu byla oceněna voucherem portfolia Pilsner Urquell v hodnotě 5000 Kč.

Nezbývá než vítězům pogratulovat a popřát jim hodně štěstí při konzumaci výhry. Velké díky patří také garantovi předmětu Marketingová komunikace, panu doc. Ing. Vojtěchu Spáčilovi, CSc., který tento velmi praktický projekt pro studenty zajistil.

Zdroj úvodní fotografie: Facebook Birell